Sunday, November 4, 2012

Брак в чужбина, брак с чужденец

Online Dating site and Dating agency - Velida

Незнам дали моята история ще е успешна, но искам да споделя с вас събитията, които ми се случиха благодарение на вас и на вашата агенция. Когато се регистрирах имаше голямо посещение на профила ми. Бях изумена, въпреки, че имаше посетители на възрастта на дядо ми, което ми беше хем неприятно, хем смешно. Но си казах, хайде хора всякакви. Писах на мнозина от тези, които ми изпратиха интерес, картичка или лично писмо. Някои от тях веднага усетих, че пишат някакви стандартни писма, като че ли ги изполват за няколко жени :) Нали не е невъзможно? Други бързаха да ми искат телефона, но аз съм си малко мнителна и реших, че е рано за това. Както и да е. Един ден в пощата ми имаше картичка "New member..." Отворих я и отидох да видя профила на този клиент. За съжаление нямаше снимка, а и профила беше доста "постен" но ми направи впечатление, че е роден на същата рожденна дата, като баба ми, която се беше споминала само месец преди това. Е, разбира се той беше по-близо до моите години отколкото до нейните (лека ти пръст, бабче много ми липсваш) и най-вероятно по тази причина му изпратих кратко писъмце, че бих искала да бъдем приятели. Майк (това е името на моята любов) ми отговори почти веднага, че не е платен клиент на Велида, но скоро ще бъде и ми изпрати една красива картичка с рози. Бях много впечатлена когато на други ден получих писмо от него, в което ми казваше, че само преди месец е бил в България и много му харесала нашата природа и храна. Оказа, се че е бил в селото на моята баба покойница, където има тракийски могили, които е посетил като от програма на тур агенцията, чиито услуги е ползвал. Искаше ми емайл, на който да ми изпрати своите снимки Съвпадение, нали? Скоро получих неговите снимки както и на неговото семейство. Веднага усетих едно силно привличане към него, което беше много странно защото аз не съм толкова влюбчива натура. Разменяхме си всеки ден по 3-4 писма, скоро започнахме да си говорим на скайп. За 8 март ми изпрати цветя и шоколадови бонбони, което много ме впечатли защото при тях този празник не се празнува. Месец по-късно бях на летището във Варна за да го посрещна. Сега трудно ще намеря думи да изразя вълнението си от първите ни мигове заедно. Той пристигна с по-малката си сестра, която всъщност е на моите години. Сара искаше много да види България, тъй като бе чувала само хубави неща от Майк. Седмицата заедно мина като един ден. В деня преди тяхното отлитане отидохме в селото на баба, посетихме гроба и аз и запалих свещичка, казвайки едно голямо "Благодаря". Нещо отвътре ми подсказваше, че това беше нейно дело, нейн подарък... През юни беше моя ред да се запозная с неговата родина и неговото семейство. Няма да навлизам в подробности за това колко вълнуващо беше всичко което видях и преживях там. Но тогава той поиска ръката ми, в присъствието на всичките си близки. Годежа ни беше само преди седмица тук в България, а за Коледа ще бъдем вече официално семейство и ще си имаме собствен дом в Англия. Реших да споделя моята история, защото тя започна по един неочакван и даже странен начин за мен. Никога не съм си мислила (поне не и в началото на година), че само няколко месеца по-късно ще бъда щастливо сгодена. Имах съвсем други планове за своя живот, но явно съдбата си е имала други планове за мен :) Благодаря ви Велида, макар и толкова скептично да влязох при вас.
Искрено ваша
Татяна

No comments:

Post a Comment